11/04/2019: El dorsal reversible

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Aquest serà un cap de setmana emotiu. El dorsal 69 de Nicky Hayden serà retirat divendres oficialment al Circuit d'Austin. En una cerimònia que presidiran el nou president de la FIM, Jorge Viegas, i el CEO de Dorna, Carmelo Ezpeleta. El mateix divendres a la tarda, al revolt 18 del Circuit de les Amèriques, es farà una foto amb l'Honda guanyadora del títol mundial el 2006, amb comissaris de pista, i amics i família. Aquesta moto també lluirà a la pista diumenge abans de la cursa quan soni l'himne dels Estats Units. .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

La primera competició d'un pilot de motociclisme és sempre amb la seva moto. De vegades, la teva muntura et fa patir, no vol entrar als revolts, o quan dones gas per sortir-ne se'n va fora de la línia. Després, el pilot competeix amb els seus rivals, és clar. I de vegades competeixes tot sol o contra tu mateix, com li va passar ahir a Marc Márquez a l'Argentina. El Tro de Cervera no va tenir rival, a la primera volta ja havia obert un forat de 1,049 s, i va acabar travessant la meta amb un avantatge de 9,816 s, que havia arribat a ser de 12,7 s a la volta 21 de 25. .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Sabies que l'enginyer de pista de Marc Márquez, Santi Hernández, no veu cap sortida d'una cursa de MotoGP? Una superstició que li ve de l'època en què treballava amb Àlex Crivillé com a tècnic de suspensions el 1999; es va perdre la sortida i el de Seva va guanyar i d'ençà que no en veu cap. Aquest català, 6 vegades campió del món amb el cerverí, considera que l'actual campionat és envejable: "Ha crescut i s'ha professionalitzar tant que per a qui agraden les motos és increïble (...) A través del reglament, la diferència entre marques no és tan gran i això afavoreix que es vegi un grup de pilots més nombrós". .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Marc Márquez diu que Ducati juga sempre al límit del reglament, igual que ell juga al límit amb el pilotatge. Gigi Dall'Igna, el cap de Ducati, diu que el seu pressupost d'aerodinàmica és l’1% del total del departament. Troleig nivell 10, perquè a més reconeix que el deflector sí que té funció aerodinàmica, ni que sigui petita. A banda, s'ha sabut que Honda ha demanat fa poques hores homologar un deflector com el de Ducati, sense sort. .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

La FIM ha enviat el comunicat poc abans de les deu del vespre d'aquest dimarts. Les sensacions expressades per alguna de les marques que acusaven s'han confirmat. Després del judici dut a terme a Mies (Suïssa) el divendres 22 de març, el Tribunal ha informat les parts avui de la decisió presa (les quatre marques que acusen, Ducati i la FIM): .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Potser no serà tan intens com aquell teatre de quan el Barça volia fitxar Antoine Griezmann, però "la decisió" que han de prendre els tres comissaris/advocats de la FIM sobre la denúncia contra Ducati sobre l'anomenada "cullera" o "deflector d'aigua" no sembla que sigui el final de la història. Aprilia és qui porta el pes de la denúncia, si bé Honda també està en una posició combativa. .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Cal Crutchlow es va fracturar un turmell en 17 trossos, al Gran Premi d'Austràlia 2018. Diumenge va pujar al podi al Losail, amb dolor i amb molta incomoditat perquè no pot plegar el turmell dret més del 70% i ha de frenar, i ha provat de fer-ho amb una palanca a la mà esquerra i diu que no se'n surt... Per això la seva actuació va ser sensacional. Fa un any va ser quart a gairebé 3 segons del guanyador, i diumenge va ser tercer a 3 dècimes del guanyador. .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Demanar-los als pilots pels pneumàtics de cursa és habitual, però de vegades, pel que sigui, l'atenció és en una altra banda i resulta que hauria estat cabdal demanar-ho. De fet, Márquez no va badar boca dissabte sobre el tema per no donar pistes als rivals. Perquè el nou dur davanter de Michelin no podia ser la seva opció i l'equip tècnic li va haver de fer una moto allunyada del seu estil per poder gestionar el pneumàtic mitjà. Dovi va superar el català en una cursa, el resultat de la qual encara no és definitiu... .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Maverick Viñales ha tancat la pretemporada a Qatar en primera posició. Diu que sí, que bé, però que encara falta. Al darrere, la sorpresa, el rookie Quartararo. Tercer al global dels tres dies, Àlex Rins, que durant aquestes proves ja apuntava que "podem fer una bona temporada". Quart, Marc Márquez, satisfet perquè finalment arribarà a la primera cursa "amb opcions de podi"... Tenim tres catalans entre els favorits.

null


null .

» Text complet

Categoria: Temporada 2019
Escrit per: motogpcatradio
null

Expliquen a Brembo que “Superbike i MotoGP són dos universos aparentment diferents pel tipus de materials utilitzats i per la diferència de pes: 157 kg els prototips de la classe reina i 168 kg les derivades de la sèrie". .

» Text complet

Entrades següents | Entrades anteriors
MotoGP