Atenció al projecte que és a punt d'engegar la Warner Bros: una plataforma de distribució de vídeo sota demanda, on posarà a disposició dels internautes sèries tan conegudes com "Smallville", "Las chicas Gilmore" o "Friends". Les sèries estaran disponibles a qualsevol hora perquè els usuaris les puguin veure. I no només això. La productora permet que els internautes reintrepretin els episodis al seu gust, atorgant permís per editar els fragments que desitgin.

L'invent, que estarà finançat per publicitat, es diu TheWB.com, i es llançarà en versió beta (en proves) a principis del mes de maig, segons informa la productora en aquest comunicat. Tot plegat es complementa amb una interessant aposta per Facebook. Warner ja ha obert un grup de fans a aquesta xarxa social i anuncia, així mateix, una aplicació per veure els continguts que pengi a TheWB.com.

La programació del lloc inclourà tant aquestes sèries que formen part de la història recent de la televisió com contingut comprat expressament per a la nova plataforma. Entre aquestes apostes figuren la sèrie dramàtica “Rich girl/Poor girl”, l’animada en 3D “Chadam”, i “jPod”, una sèrie de culte (emesa per la canadenca CBC) basada en una novel•la homònima de Douglas Coupland (“Generació X”), ambientada en una productora de videojocs i que compta ja amb una bona xifra de seguidors.

Però és, sense dubte, la possibilitat d’accedir fàcil i gratuïtament a sèries llegendàries i, sobretot, el poder-les modificar el que crida l’atenció sobre aquesta proposta.

“Amb TheWB.com, els usuaris seran capaços de prendre un nivell de control inèdit sobre la seva pròpia experiència com a espectadors, podent editar, remesclar i literalment “jugar” amb els seves sèries de televisió preferides. Donem als usuaris el control sobre el muntatge final”, assegura Brent Poer, general manager de la nova plataforma.