INCLUSIÓ, RECONEIXEMENT DE LA DIFERENCIA
Diferents a que? Igual que qui? Es mes divertit ser cadascú diferent o ser tots iguals?

TIM I LA BANDA


Què necessita la Banda Municipal perquè soni bé?


En aquests contes, els protagonistes són especials, són diferents de la resta i això els exclou. Però precisament per això, ens poden ensenyar coses noves o ajudar-nos quan menys ho esperem. Podem volar amb la capa del marcianet, imaginar què hi ha darrere d’un color o salvar el poble d’un perill.

El marcianet lleig. Què fa aquet marcianet per divertir-se amb els seus germans?



L’aneguet lleig en versió marciana, amb introducció d’un nen que no vol menjar i li expliquen un conte: “El marcianet lleig”. La pregunta amb què acompanyem el títol vol posar en relleu el moment de la reconciliació en què, finalment, tots juguen junts.

Colors.Què fan a l’escola perquè tothom pugui jugar amb l’Eva?



L’Eva és una nena especial, juga sola i té el seu món particular. A classe comparteix taula amb diferents companys. Amb un d’ells, l’Eva pateix una crisi. Però el nen no s’espanta i aconsegueix establir un vincle amb ella a partir d’un color i d’un somriure.

Bernat, fort com un os. Com salva el Bernat al seu poble de l’os ferotge?



Un os ferotge té atemorit tot un poble i es menja tota la mel. Encara que ningú li fa cas, el Bernard s’ofereix per enfrontar-se amb l’os i solucionar el problema. Sortosament, la solució al problema no vindrà per la força. Al final, tothom reconeix el Bernat, que encara que és un nen, fa honor al que significa el seu nom: fort com un os.