Aquest web està inactiu, però el mantenim publicat per poder-lo consultar.

 
Categoria: Publicitat
Escrit per: Silenci?
Els anuncis que cada any s'emeten a la mitja part de la Superbowl són els minuts de televisió més car de l'any al planeta i també els de més audiència. Per això hi ha autèntics mastegots per comprar aquests espais publicitaris. Això no vol dir que els anuncis que s'hi emeten siguin obres d'art precisament, però sempre hi ha excepcions. Com la d'aquest any. Un magistral homenatge a una de les escenes més recordades de "El Padrí" per anunciar el nou R8 d'Audi.

12/01/2008: Ull viu

Categoria: Publicitat
Escrit per: Ramon
Navegant, navegant, he topat amb aquesta campanya de la policia australiana, feta per per prevenir els vianants que porten els auriculars posats pel carrer. Es veu que el nombre d'adolescents amb iPod morts per atropellament en accidents de tràfic està assolint xifres alarmants. És fantàstic escoltar música pel carrer,però també ho és mirar abans de creuar. La campanya m'ha semblat brillant.



Categoria: Publicitat
Escrit per: Júlia


“¡No me gustó nada!¡El Escosese! ¿No habéis visto el anuncio de Freixenet de este año?
No me gustó nada el Escosese. A mí, si no salen burbujas...¡No me gusta!... No hace Navidad.
Tan modernos... y la pifian. Es como una peli..."Casablanca", o la de la ventana.
Y si no hay burbujas, ni chin chin, ni tal cual, ¡no es Navidad!
Bueno...me voy, que a las nueve me llama mi hermana. Total, para lo que nos tenemos que explicar...”

4 de desembre, 20:30, al bar “El Plata”.
A nosaltres sí que ens ha agradat.

08/10/2007: PLAY-DOH

Categoria: Publicitat
Escrit per: Silenci?


Primer van llançar milers de pilotetes de color pels carrers de San Francisco, després van orquestrar una explosió de pintura multicolor a Glasgow, i ara la gent de Fallon ha decidit inundar de conills de plastilina la ciutat de Nova York per vendre les pantalles Bravia de Sony. L'espot està fet amb la tècnica de l'stop-motion -que consisteix a gravar les seqüències foto per foto- i és, probablement, el projecte més ambiciós fet amb aquesta tècnica. Michel Gondry havia de ser l'encarregat de dirigir-lo, però al final l'artífex de la peça ha estat el realitzador Frank Budgen, conegut per anuncis com Tag, Double Life o Mountain.

Els ingredients que Frank Budgen ha fet servir per realitzar l'espot Play-Doh són: 189 conillets, 2.5 tones de plastilina, 1 conill de 9 metres d'alçada, 6 càmeres i la feina de 40 animadors de l'empresa Passion durant tres setmanes. L'espot es completa amb una banda sonora de luxe: la cançó "She's a Rainbow" dels Rolling Stones.

D'altra banda, la polèmica està servida, ja que hi ha molta gent que ha denunciat a Internet que la idea de l'anunci ha estat plagiada d'algunes il·lustracions dels artistes KozyNDan.
  |