El conjunt de portals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha obtingut a l'octubre un 9% més d'usuaris únics que al mes anterior; n'ha registrat 2,2 milions, segons les dades que audita OJD Interactiva.

L'augment més gran ha estat el del Super3.cat, que ha crescut un 58% respecte al setembre. Les dades de Nielsen Market Intelligence indiquen que l'han visitat 261.000 usuaris únics. Aquest increment coincideix amb el llançament del nou disc del Super3, "Uh! Oh! No tinc por!", i amb la Festa del Súpers, que va batre el rècord d'assistència. Els súpers que no hi van poder anar van poder seguir la Festa en directe tant pel canal Super3 com pel Super3.cat.

També han crescut els portals de Televisió de Catalunya, que, amb 1,7 milions d'usuaris únics, han pujat un 16% respecte al mes passat. Prop d'un milió i mig d'usuaris han visitat Tv3.cat, que ha augmentat l'audiència un 14%.

Pel que fa al consum de vídeos de TV3, s'ha tornat a situar per sobre dels 11 milions de visualitzacions. S'han vist prop d'un milió i mig d'hores, amb un creixement del 30% del consum en directe. Per programes, "La Riera" encapçala un cop més el rànquing, amb un 1,2 milions de visualitzacions; la segueixen els vídeos de la família del Super3, amb 460.000 visualitzacions; els "Telenotícies", amb 381.000; la sèrie "Bola de drac", amb 367.000; "El convidat", amb 346.000, i "Crackòvia", amb 296.000. Quant a les descàrregues de podcast, l'increment ha estat d'un 44%.

Els portals del Grup d'Emissores Catalunya Ràdio, per la seva banda, han obtingut 285.000 usuaris únics, amb un creixement de prop del 10% respecte a l'octubre del 2010. Tant Catalunya Ràdio com Catalunya Música han pujat més del 17% respecte a l'any passat.

El consum d'àudio de Catalunya Ràdio s'ha situat prop dels 2,9 milions d'audicions i per sobre de les 800.000 hores consumides. "L'ofici de viure" és el programa més escoltat, amb 420.000 audicions, seguit d'"El matí de Catalunya Ràdio", que n'ha acumulat 283.000, i "El club de la mitjanit", amb 191.000 audicions. A més, les descàrregues d'àudio podcast han augmentat un 23%.

El portal informatiu 324.cat ha obtingut més de 435.000 usuaris únics, amb un creixement del 14% respecte al setembre i del 22% respecte a l'any passat. D'altra banda, Esport3.cat ha sumat més de 178.000 usuaris, un16% més que a l'octubre del 2010.