A la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) estem d'enhorabona. Segons les dades que mensualment audita l'OJD, durant el mes d'octubre no només vam pujar prop d'un 40% respecte al mateix període de l'any passat, sinó que hem batut el nostre rècord històric d'audiència: 1,98 milions d’usuaris únics, i més d'un milió de seguidors a Facebook.

Televisió de Catalunya també ha fet la seva millor marca amb més d’1,5 milions d’usuaris únics, un 9% més que el setembre. Aquesta agrupació, que recull els portals tv3.cat, Super3, Tags, 3xl i els webs dels diferents programes, entre altres continguts, ha sumat també més pàgines vistes (21 milions) i més consum de vídeo (prop d’un milió d’hores servides) que mai.

També han aconseguit bons resultats el grup d'emissores de Catalunya Ràdio, amb un 16% d'usuaris més l'octubre passat: de 183.000 a 260.000. El 3cat24.cat, d’altra banda, es manté com una de les principals referències dels webs informatius en català, amb 357.810 usuaris únics, un 5% més que el mes anterior i un 15% més que fa un any.

El període ha estat especialment bo també per al ClubdeCuines, que gairebé ha doblat l’audiència respecte al setembre i que s’ha situat ja en prop de 60.000 usuaris únics (+90%). Elsesports.cat, per la seva banda, augmenten un 30% l’audiència i superen els 153.000 usuaris, un 28% més que l’octubre del 2010 i prop d’un 40% més que fa un any.

Pel que fa a les xarxes socials, la CCMA segueix el creixement exponencial a Facebook i Twitter. Ha superat el milió de seguidors a Facebook (+15% respecte al setembre) amb les planes d’APM?, Crackòvia i Polònia de líders. Els comptes de la CCMA a Twitter superen ja els 60.000 seguidors, un 40% més que el setembre, i els seus vídeos a YouTube sumen 1,57 milions de visualitzacions (+4,7%).