Les xifres d'audiència del mes de setembre, que acaba de fer públiques l'OJD, ens deixen una dada que no s'esdevé cada dia. Un total d'1,8 milions d'usuaris van visitar durant aquell període algun dels webs de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Això vol dir que hem encadenat dotze mesos seguits per sobre d'aquesta xifra emblemàtica.

En aquest període s'han aconseguit increments d'audiència tan significatius com el 50% d'augment de Televisió de Catalunya, que ha acabat el setembre amb 1,4 milions d'usuaris únics, o el 40% de Catalunya Ràdio, que n'ha sumat 281.000.

A aquestes dades que mensualment audita OJD cal sumar-hi el gran creixement de la presència de la CCMA a les xarxes socials, amb gairebé 900.000 seguidors a Facebook i més de 44.000 a Twitter.

A més dels increments de TVC i Catalunya Ràdio, també han millorat les xifres del 3cat24.cat i del Clubdecuines, tots dos amb un 18% més d'audiència que fa un any. Els bons resultats es fan extensius al portal del Super3, que ha incrementat l'audiència un 30% en només un any, i a iCat fm, amb una pujada del 35% en el mateix període.