nullEls webs de la CCMA han estat líders tots els mesos de l'any a Catalunya, amb una cobertura mitjana del 19% d'usuaris. Més de 2 milions d'usuaris els han visitat cada mes, un 22% més que al 2010. Esport3.cat, amb un increment del 32%, i 324.cat, amb una pujada del 24%, són els que més han crescut. El conjunt de webs de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha estat líder a Catalunya el 2011. S'ha situat per davant de la resta de mitjans audiovisuals tots els mesos de l'any, amb una cobertura mitjana del 19,17% d'usuaris únics (sobre el total de la població activa d'internet que ha navegat almenys una vegada al mes), segons dades de Nielsen Netview.

Més de dos milions d'usuaris únics de mitjana han visitat cada mes els webs de TV3 i Catalunya Ràdio durant l'últim any, una xifra que suposa un increment del 22% respecte al 2010. La mitjana mensual supera els 2,1 milions d'usuaris, davant dels 1,7 milions obtinguts el 2010, segons les dades que audita OJD Interactiva. Destaca l'audiència del maig, un mes de rècord en què 2,7 milions de persones van visitar els portals de la CCMA, el millor registre de la seva història.

El nombre d'usuaris únics del portal de TV3 ha crescut un 22% en l'últim any i el de Catalunya Ràdio, un 16%. Els increments més destacats han estat per a Esport3.cat, que ha pujat un 32%, i 324.cat, que ha pujat un 24%.

El consum de vídeo i d'àudio ha estat el gran motor del creixement del 2011, amb prop de 200 milions de hits. Al conjunt de portals de TV3 el nombre de visualitzacions durant el 2011 ha superat els 147 milions, gairebé noranta milions més que el 2010. El creixement més espectacular de visualitzacions correspon al consum en directe, en què la xifra s'ha multiplicat per més de cinc. En directe s'han seguit sobretot els programes informatius, com ara "Els matins" i els "Telenotícies". A la carta, les sèries i els programes d'humor han estat els més vistos. Encapçala el rànquing "La Riera", seguida dels "Telenotícies", "Crackòvia", les sèries del Super 3, "APM?" i "Polseres vermelles". Aquesta última ha estat un autèntic fenomen també a internet: dels 10 capítols de programa més vistos de l'any, 7 són de "Polseres vermelles".

A aquestes xifres s'han de sumar el 27,5 milions de visualitzacions del canal de TV3 a Youtube, un 72% més que al 2010. En aquest cas, els vídeos del "Crackòvia" acaparen els deu primers llocs dels més vistos.

Al Grup d'Emissores Catalunya Ràdio les audicions per internet han augmentat més del 32% i han arribat a prop dels 50 milions. Hi han contribuït especialment les audicions a la carta, amb un creixement del 57%, i les subscripcions via podcast. "La transmissió d'en Puyal", "El matí de Catalunya Ràdio" i els titulars informatius han estat els més seguits en directe. Pel que fa al consum a la carta, destaquen el programa esportiu "El club de la mitjanit" i l'espai "L'ofici de viure".

Al canal de Youtube de Catalunya Ràdio les visualitzacions s'han duplicat respecte al 2010. Les actuacions musicals a "El Matí de Catalunya Ràdio" i al programa d'iCat fm "Cabaret elèctric" han estat els vídeos més vistos.

L'últim any TV3 i Catalunya Ràdio han intensificat la presència a les xarxes socials, una aposta que ha estat molt ben acollida, com ho demostra el creixement espectacular de seguidors a Facebook i Twitter: la CCMA ja en té més de 2,8 milions. A Facebook, l'increment respecte al 2010 ha estat del 83%, amb més de 2,2 milions de fans. Però l'augment més important s'ha registrat al Twitter, en què la xifra s'ha multiplicat per més de sis: s'ha passat dels 87.000 seguidors del 2010 als 561.000 al 2011. A més, els hashtags relacionats amb programes de TV3 com ara "El convidat", "Veterinaris", "Ermessenda" o el debat electoral han estat trending topic d'àmbit estatal o, fins i tot mundial, com en el cas de l'entrevista al president Artur Mas de l'1 de desembre.