TV3 i Catalunya Ràdio han superat els dos milions i mig de seguidors a les xarxes socials, dels quals dos milions en són fans al Facebook. D'aquesta manera, a l'agost TV3 i Catalunya Ràdio van registrar més de 32 milions d'impressions al Facebook. Les impressions mesuren el nombre de vegades que els usuaris han vist el que s'ha publicat en una pàgina de Facebook, ja siguin textos, imatges o enllaços.

Al Facebook, TV3 té 86 pàgines de canals i programes i Catalunya Ràdio, 36. Les més seguides són la de l'"APM?", amb més de 437.000 fans, i la de "Crackòvia", que n'acumula més de 384.000. Però el fenomen d'aquest estiu ha estat "Bola de drac": a l'agost, quan encara no s'havia ni tan sols estrenat, el nombre de fans va créixer un 70% i es van registrar més de 284.000 impressions. També va ser molt alta l'activitat a la pàgina de "Polseres vermelles", que ja ha arribat als 90.000 fans, tot i que la sèrie no s'emet des de fa mesos. Més massiu és el seguiment de la pàgina d'"Efectivament", que va generar més d'un milió d'impressions a l'agost.

La pàgina al Facebook de "La transmissió d'en Puyal (La TdP)" continua sent la més visitada i la que té més usuaris actius de Catalunya Ràdio. Estrenada la temporada passada, ja ha superat els 28.000 fans. "El matí de Catalunya Ràdio" és també dels més seguits: a l'agost va sumar més d'un milió d'impressions i 2.000 interaccions amb els usuaris. El dia de presentació de la nova temporada de Catalunya Ràdio, l'1 de setembre, va ser el de més interacció amb els oients.

Pel que fa al Twitter, TV3 disposa de 55 perfils oberts i Catalunya Ràdio en té 22. Cada vegada hi ha més programes que s'incorporen a aquesta xarxa social: ja hi són "Crackòvia" i els nous programes de Catalunya Ràdio "La tribu de Catalunya Ràdio" i "Tenim un punt". El creixement, tant de perfils com de seguidors, és constant. Els seguidors de TV3, per exemple, van augmentar un 10% a l'agost.

És especialment destacable el ressò d'alguns programes, que aconsegueixen ser "trending topic" a tot l'Estat. És el cas d'"El convidat", que el dia de l'estrena va ser un dels temes més populars a les converses del Twitter. També va ser "trending topic", en aquest cas a Catalunya (segons twit.cat), l'especial "#11set1714", una iniciativa del 324.cat per recrear els fets del 1714 a partir de les hipotètiques piulades dels protagonistes de la Diada. El portal 324.cat és l'únic de la CCMA que té més seguidors al Twitter que al Facebook, cosa que constata que els usuaris valoren la immediatesa de les piulades del portal de notícies.