La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha tancat un any excepcional pel que fa les audiències superant l’emblemàtica xifra dels dos milions d’usuaris únics, els millors resultats de la seva història. Segons les dades que audita OJD, 2,154 milions d’usuaris van visitar els portals al llarg del mes de desembre, un 36,6% més que el mateix període de 2009.

Tots els portals sense excepció han seguit aquesta tendència a l’alça amb augments percentuals de dos dígits: Televisió de Catalunya suma 1,632 milions d’usuaris, un 36,2% més que el desembre de 2009; i Catalunya Ràdio acaba l’any amb 271.000 usuaris, que representen un guany del 22%, amb pujades de totes les emissores.

El portal informatiu 3cat24.cat ha guanyat un 38% d’audiència en només un any. El mes de desembre ha obtingut 437.000 usuaris únics i 3,8 milions de pàgines vistes.

Elsesports.cat, per la seva banda, experimenta una pujada del 50% i s’enfila fins els 171.000. I ClubdeCuines.cat presenta el major increment del grup: un 57% més, i tanca l’any amb 65.500 usuaris únics. Teniu les dades amb més detall aquí.