14/06/2015: El vídeo viral més avorrit del món
El secret són les paraules clau que descriuen el vídeo i que enllacen amb la publicitat de les grans marques. En aquest cas són: llar, èxit, luxe, amics, cotxe, família, amor i alegria. Precisament, les coses que ha perdut una persona que es veu obligada a sobreviure al carrer. Finalment ens explica que cada cop que algú es mira aquest vídeo durant almenys trenta segons, moltes marques amb molts diners fan -sense saber-ho- un donatiu a la Fundació Arrels, per ajudar les persones sense sostre.
Es tracta, doncs, d'una impactant campanya internacional d'aquesta ONG catalana, que es va engegar a finals de maig i que realment va pel camí de convertir-se en tot un fenomen viral, en aquest cas, per una bona causa.
La Fundació Arrels va néixer a Barcelona l'any 1986 amb l'objectiu d'ajudar les persones que, per diverses circumstàncies, han acabat vivint al carrer. A la seva web hi trobaran molta més informació sobre les seves activitats, i també sobre com s'hi pot col·laborar.