I també té molt a veure amb la llum i la visió el vídeo de què parlem ara. Es tracta de l'últim anunci de la marca japonesa de cotxes Honda, que juga amb diferents il·lusions òptiques provocades per l'angulació de la càmera i la pintura. Són perspectives que enganyen l'espectador fins que, en la mateixa escena, es desvela que hi ha truc. El vídeo, titulat "Un impossible fet possible", va ser enregistrat als escenaris de l'Expo 2008 de Saragossa, i va comptar amb la col·laboració de diverses empreses catalanes com ara la il·luminadora Zeferino, de Montornès del Vallès, o Mecanotubs de Gavà.

L'anunci serveix per promocionar el nou model Honda CR-V 1.6, i va ser desenvolupat per l'agència britànica McGarryBowen de Londres, amb producció de l'empresa Gorgeous. Dura un minut, i s'acaba de penjar a YouTube. També es pot trobar el vídeo del making-of de l'anunci, on podrem veure com s'ha rodat cada truc.

Curiosament, un parell de dies abans un jove aficionat, Alberto Sanz, va penjar aquest altre efecte òptic amb una moto, molt més senzill i fet de manera amateur, però que també té la seva gràcia.