Catalunya RÓdio continua innovant en continguts digitals per segon any consecutiu, amb noves temÓtiques, noves idees, nous programes i nous continguts. Amb +CatRÓdio, el dial digital que sĺadapta als hÓbits actuals de consum, en un entorn en quŔ els oients de Catalunya RÓdio ja tenen moltes experiŔncies positives com a usuaris, la rÓdio p˙blica segueix ampliant la seva oferta a catradio.cat i a l'aplicaciˇ m˛bil.



+CatRÓdio Ús el laboratori on es proven nous formats radiof˛nics que prioritzen les temÓtiques dĺinterŔs general i Ús tambÚ la plataforma per potenciar el talent intern de l'emissora aixÝ com les propostes que sorgeixen dins dels mateixos equips de la rÓdio i els nostres colĚlaboradors. HÓbits de vida saludable, documental de no ficciˇ, espais vitals, el repte de la maternitat/paternitat, arxiu sonor, emprenedoria, innovaciˇ i humor, entre altres temÓtiques, conformen lĺoferta digital de la segona temporada de +CatRÓdio que comenša aquest febrer de 2018.Aquest 2018, fins a cinc noves propostes sĺafegeixen als continguts que els oients tenen a la seva disposiciˇ en lĺoferta digital ônadiuaö de Catalunya RÓdio: 'Sans i estalvis', amb Adam MartÝn, serÓ una eina ˙til per entendre la importÓncia de lĺalimentaciˇ i el poder de lĺactivitat fÝsica; 'Tor, tretze cases i tres morts', amb Carles Porta, la primera radionovelĚla de no ficciˇ de Catalunya RÓdio, que tornarÓ a la muntanya male´da desprÚs del seu Ŕxit editorial; 'Oxitocina', amb Montse Barcon i Mireia Izard, que explicarÓ all˛ que ning˙ diu a mares i pares abans de ser-ho; 'Perspectiva', amb Josep LluÝs Blßzquez, que mostrarÓ les principals tendŔncies i debats en lĺarquitectura i lĺurbanisme; i 'Dies de rÓdio', amb Santi Carreras, un recull de documents sonors i grÓfics i de vÝdeos de moments viscuts a lĺantena de Catalunya RÓdio, en els seus prop de 35 anys dĺhist˛ria, de consulta per a estudiants i estudiosos i per als oients mÚs fidels de l'emissora.

Dos programes que avui formen part de lĺantena tradicional de Catalunya RÓdio han sortit dĺaquest entorn dĺinnovaciˇ: 'Revoluciˇ 4.0', amb Xantal Llavina, ara a Catalunya RÓdio i amb una comunitat digital molt activa i fidel, i 'Entre caixes', amb Carme Canet i Pep Vila, a iCat, l'emissora musical i cultural del grup de Catalunya RÓdio. Altres exemples de continguts pioners en lĺentorn digital sˇn 'MeteoMauri', amb Francesc Mauri, o 'Lĺofici de viure', amb Gaspar HernÓndez.

L'aposta per +CatRÓdio, una oferta que enriqueix la graella tradicional de la rÓdio p˙blica, tÚ tot el sentit grÓcies al creixement sostingut de Catalunya RÓdio en l'entorn digital durant els dos ˙ltims anys. L'octubre de 2017 es va batre el rŔcord hist˛ric d'audiŔncia digital, arribant a 1,3 milions d'usuaris ˙nics a Catalunya i 2,8 milions al conjunt de l'Estat aquell mes. Mai fins aleshores una emissora de rÓdio a l'Estat havia aconseguit superar els 2 milions d'usuaris a internet. El redisseny de catradio.cat, l'agitaciˇ a les xarxes socials, la integraciˇ digital de tots els equips i redaccions, aixÝ com l'aposta per una nova aplicaciˇ m˛bil que ja supera els 220.000 usuaris de l'app ha permŔs fer un salt endavant en el consum digital dels Óudios a la carta i directes del grup d'emissores de Catalunya RÓdio. L'˙ltima prova d'aix˛ Ús que s'han duplicat els oients que participen de l'EnigmÓrius d''El matÝ de Catalunya RÓdio' grÓcies als nous canals digitals de participaciˇ.

La rÓdio p˙blica innova i capta nova audiŔncia, rejovenint els seus perfils i afavorint un consum mÚs participatiu i exigent.