Catalunya RÓdio ha triplicat l'audiŔncia a internet (+208%) respecte al juliol del 2016, segons comScore.

Web de Catalunya RÓdio

La rÓdio p˙blica obtÚ 308.000 usuaris ˙nics a Catalunya i 466.000 al conjunt de l'estat espanyol. Catalunya RÓdio ha passat de 100.000 a 308.000 usuaris ˙nics a Catalunya respecte al juliol del 2016. Lĺemissora segueix creixent desprÚs de mesos acumulats de rŔcords de consum a travÚs dĺordinadors i dispositius m˛bils. 'El matÝ de Catalunya RÓdio', el magazÝn del cap de setmana 'El suplement' i les diferents edicions dels informatius han estat els continguts amb mÚs consum digital. L'increment pel que fa a l'audiŔncia digital en el conjunt de l'estat ha estat del 112%. Aquest creixement digital demostra que l'aposta per renovar la web i l'app ha estat encertada, aixÝ com la implicaciˇ del conjunt dels professionals a l'hora de compartir i difondre continguts de la rÓdio a les xarxes socials. La posada en marxa de +CatRÓdio (continguts i programes exclusius per a la web i l'app) tambÚ ha contribu´t al creixement de trÓnsit i d'usuaris digitals de Catalunya RÓdio.

Segons les dades de comScore del juliol, TV3 continua sent la televisiˇ lÝder a internet a Catalunya, amb gairebÚ un miliˇ i mig dĺusuaris ˙nics. TV3 Ús, per tercer mes consecutiu, la televisiˇ lÝder a internet a Catalunya, amb 1.442.000 usuaris ˙nics. Pel que fa a l'estat espanyol, amb 2.020.000 usuaris ˙nics, obtÚ un 55% mÚs dĺaudiŔncia que al juliol del 2016. Pel que fa al consum de vÝdeo per internet, TV3 tambÚ lidera el rÓnquing de televisiˇ a Catalunya, amb 330.000 espectadors ˙nics de vÝdeo, un registre que li permet mantenir el lideratge en aquest Ómbit per sisŔ mes consecutiu. A lĺestat, obtÚ 565.000 espectadors ˙nics, un 80% mÚs que fa un any. En conjunt, la Corporaciˇ Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) acumula 1.592.000 usuaris ˙nics a Catalunya aquest passat juliol.