Catalunya Ràdio ha triplicat l'audiència a internet (+208%) respecte al juliol del 2016, segons comScore.

Web de Catalunya Ràdio

La ràdio pública obté 308.000 usuaris únics a Catalunya i 466.000 al conjunt de l'estat espanyol. Catalunya Ràdio ha passat de 100.000 a 308.000 usuaris únics a Catalunya respecte al juliol del 2016. L’emissora segueix creixent després de mesos acumulats de rècords de consum a través d’ordinadors i dispositius mòbils. 'El matí de Catalunya Ràdio', el magazín del cap de setmana 'El suplement' i les diferents edicions dels informatius han estat els continguts amb més consum digital. L'increment pel que fa a l'audiència digital en el conjunt de l'estat ha estat del 112%. Aquest creixement digital demostra que l'aposta per renovar la web i l'app ha estat encertada, així com la implicació del conjunt dels professionals a l'hora de compartir i difondre continguts de la ràdio a les xarxes socials. La posada en marxa de +CatRàdio (continguts i programes exclusius per a la web i l'app) també ha contribuït al creixement de trànsit i d'usuaris digitals de Catalunya Ràdio.

Segons les dades de comScore del juliol, TV3 continua sent la televisió líder a internet a Catalunya, amb gairebé un milió i mig d’usuaris únics. TV3 és, per tercer mes consecutiu, la televisió líder a internet a Catalunya, amb 1.442.000 usuaris únics. Pel que fa a l'estat espanyol, amb 2.020.000 usuaris únics, obté un 55% més d’audiència que al juliol del 2016. Pel que fa al consum de vídeo per internet, TV3 també lidera el rànquing de televisió a Catalunya, amb 330.000 espectadors únics de vídeo, un registre que li permet mantenir el lideratge en aquest àmbit per sisè mes consecutiu. A l’estat, obté 565.000 espectadors únics, un 80% més que fa un any. En conjunt, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) acumula 1.592.000 usuaris únics a Catalunya aquest passat juliol.