Enhorabona a tots els professionals de Catalunya Ràdio i de Mitjans Digitals per l'èxit d'audiència a la web i l'app de l'emissora del passat febrer, acabat d'auditar per ComScore. Aconseguir 357.000 usuaris únics al febrer, i un creixement del 49% respecte al gener, és una fita que mereix una felicitació. Vull reconèixer la feina ben feta i la vostra obstinació professional en l'apassionant salt cap als continguts digitals i l'enfortiment de la relació amb la nostra audiència en l'entorn 2.0. Hem treballat de valent en el dia a dia, hem ampliat l'oferta d'àudios i programes amb +CatRàdio i hem renovat la web i l'app. Hem de rebre aquests resultats d'audiència digital com un estímul per continuar en aquesta direcció, convençuts que si seguim així i anem millorant alguns aspectes que tenim detectats segurament vindran més xifres de ComScore altament positives.

ComsCore febrer 2017


La ràdio treballa i viu pendent de les onades de l'EGM. És així i ha estat així fins ara. Però ara tenim informació en temps real per saber què consumeixen els nostres oients a la web i l'app, quanta estona ens escolten i com ho fan. I un cop al mes, l'empresa que audita les audiències digitals i que és la referència per al sector, ComScore, ens fa la fotografia respecte als altres mitjans i competidors. En l'entorn digital, doncs, no és una enquesta, sinó un resultat objectiu i irrefutable. És per això que aquests resultats i la informació de consum digital que anem mirant dia a dia amb les nostres eines d'audiències ens serveixen per saber si anem o no en la bona direcció i per poder incidir, si cal, en la presa d'algunes decisions a l'hora de fer ràdio sense haver d'esperar fins a l'EGM. Sense ser-ne víctimes ni esclaus, d'aquestes xifres, però tenint tota la informació per millorar dia a dia l'antena. Ens ha tocat viure una etapa professional apassionant. I a Catalunya Ràdio estem fent-ho bé!