Catalunya Rądio ha comenēat la temporada amb molta empenta. La nova identitat sonora de l’emissora i els canvis profunds a la graella van acompanyats d’uns excel•lents resultats d’audičncia en l’ąmbit digital. Els canvis a la rądio són lents, perņ a l’espera del veredicte de les successives onades de l’EGM hi ha una realitat objectivable: el consum digital. És per aixņ que el lema #CatRądioEsMou ja és una realitat a la web, l’app i les xarxes socials. Catalunya Rądio ha experimentat un creixement les dues primeres setmanes de la nova temporada respecte l’anterior en tots els canals digitals. La comparativa entre les dues primeres setmanes d’aquesta i l’anterior temporada posa de manifest el retorn més enllą de la notorietat que #CatRądioEsMou ha aconseguit a les xarxes socials.

#CatRądioEsMou

Els ąudios de Catalunya Rądio han experimentat un creixement de consum del 16,4%, amb un increment del 8,4% dels usuaris que escolten la rądio en directe. A la web de l’emissora, creix un 11% el temps per visita als nostres continguts, mentre que a l’app de Catalunya Rądio els usuaris han augmentat un 28% i les sessions, un 54%. Aquestes dades indiquen una tendčncia generalitzada al major consum digital de rądio, perņ sobretot demostren que les novetats i els canvis a la programació 2016-2017 connecten de ple amb un tipus d’oient més acostumat a la web, les xarxes i l’app. El consum d’ąudio del directe de Catalunya Rądio, comparant les dues primeres setmanes d’aquesta temporada i el mateix perķode de la passada, ens aporta algunes dades forēa rellevants d’usuaris śnics. S’ha produļt un creixement d’audičncia en prącticament totes les hores del dia. ‘Tot costa’, amb Jordi Costa i Sņnia Gelmą, és el programa que millora més els resultats de la seva franja (+59%). ‘Catalunya Vespre’, amb Kķlian Sebrią i Sķlvia Cóppulo, incrementa un 51,3% respecte a l’oferta anterior (‘Catalunya Vespre’ i ‘Les mil i una nits’). L’emissió nocturna del programa de Maria de la Pau Janer també puja molt l’audičncia en l’ąmbit digital en la franja de les 3 de la matinada (+52,6%).

‘El matķ de Catalunya Rądio’ amb Mņnica Terribas augmenta un 12% el nombre d’usuaris que l’escolten en directe en l’entorn digital. ‘Popap’ de Mariola Dinarčs obté un creixement del 5,8% d’usuaris en la franja de la 1 del migdia. ‘El club de la mitjanit’ de Francesc Garriga registra un creixement del 24% dels usuaris que l’escolten en directe, amb una punta de consum (+30,8%) entre les 23:00 i 24:00. ‘Estat de Grącia’ amb Roger de Grącia incrementa un 7,6% de 18:00 a 19:00 hores.

‘El suplement’ de Ricard Ustrell puja un 25% els usuaris del cap de setmana que l’escolten en directe en la seva franja d’emissió, de 08:00 a 14:00. Durant el cap de setmana, s’ha constatat un increment d’audičncia sostingut durant tot el dia.

Catalunya Rądio ha iniciat la temporada amb un impacte digital que ens estimula a seguir treballant pensant en el conjunt de l’audičncia.