La innovació tecnològica, l’impuls dels nous formats i la captació de nous públics són els principals objectius de la ràdio pública per a aquesta temporada 2019-2020. Posar l’oient al centre de les nostres decisions i potenciar la proximitat comporta reafirmar la renovació de continguts iniciada la temporada 2016-2017 i, sobretot, fer una aposta tecnològica que connecti amb una audiència nova i més acostumada a escoltar la ràdio i a consumir àudios més enllà dels formats tradicionals.



Catalunya Ràdio fa un pas més, molt rellevant, en la implantació de la ràdio visual, i ho fa amb un nou estudi de ràdio, l’estudi 2, concebut per als continguts culturals i els programes d’iCat com “Adolescents iCat”, “iCatKids” i “Generació digital”, adreçats a una audiència que els mitjans públics del país tenen l’obligació d’atendre, i de fer-ho en llengua catalana. Aquests programes, que s’emeten per l’FM d’iCat i per l’aplicació mòbil i la web, ara també es difondran en format audiovisual gràcies al nou estudi 2 -dotat amb quatre càmeres que els donaran qualitat d’emissió televisiva- per potenciar-ne la distribució per a infants i adolescents, pensant en com aquests usuaris consumeixen els continguts radiofònics avui: en format vídeo i per qualsevol plataforma digital o xarxa social.

null

Continua llegint