Per primera vegada un joc de Nintendo es ven de manera digital en el servei eShop que la companyia nipona ha posat a disposició dels seus clients. Els motius d'aquesta nova filosofia és anar assumint aquest nou model digital i oferir els seus productes a través d'aquest nou format, així doncs pretén que els seus grans llançaments del futur arribin a les botigues tradicionals i a les botigues digitals al mateix temps.

El primer títol de Nintendo que es pot descarregar des d'ahir a la nit és el “New Super Mario Bros 2” a un preu de 44,99 euros i que només en unes hores és el més descarregat de la botiga digital de Nintendo. L'actriu espanyola Penélope Cruz i la seva germana han protagonitzat la campanya publicitària del videojoc a Espanya.



La descàrrega del joc amb una connexió ADSL estàndard de més de 6 MB de velocitat fa que en uns quinze o vint minuts puguem jugar amb els 340 MB que ocupa el joc. En el futur el format digital de descàrrega de jocs serà molt habitual, fins ara Nintendo era poc inclinada a utilitzar aquest sistema de venda de productes però segur que ha fet el primer pas d'una llarga cursa.