Hideo Kojima, un dels creadors de videojocs més reconeguts de la indústria de l'oci electrònic amb títols tan importants com “Metal Gear”, ha manifestat la dificultat que li suposa incloure una línia argumental en un videojoc i que aquest no és el fet principal que busca en un videojoc. Aquest fet sorprèn després de tenir en compte la importància que té el fil argumental en els seus videojocs tant pels personatges com pels complexos diàlegs que interpreten.

Metal Gear Solid 4


Kojima ha insistit que no vol explicar una història en els seus videojocs, considera que és molt difícil implementar-ho i creu que en realitat els creatius no haurien de buscar això. Malgrat tot, és ben cert que a “Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot” va incloure l'escena cinemàtica més llarga feta mai per un estudi, són 27 minuts, pràcticament un curtmetratge.

El creatiu japonès ha explicat que quan un jugador és dins d'una història i actuant com un personatge vol que aquests no només es diverteixin, sinó que tinguin una experiència emocionant i que pensin en moltes coses diferents. De moment, està treballant en el “Fox Engine”, un projecte misteriós del qual ensenyarà nou material el 30 d'agost que ve.