I ho fem amb més 1,5 milions d’usuaris únics a l’octubre, segons les dades que mensualment audita l'OJD. Els webs de la CCMA superen així la seva anterior marca, que se situava en 1,4 milions d'usuaris únics i que van assolir el passat mes de maig. I entre tots els nostres portals, destaca el grup de webs de Televisió de Catalunya, recull el tv3.cat, el 3xl, el Ritmes, el Super3 o els webs dels programes, entre d'altres. Doncs aquesta agrupació també ha batut la seva millor marca històrica, amb 1,1 milons d'usuaris únics.

La tendència a l’alça de la nostra audiència ha estat una constant al llarg de tot l’any 2009. La corba ascendent agafa tot el sentit si comparem les dades amb les de 2008. Hen guanyat prop de mig milió d’usuaris en tan sols dotze mesos, un increment del 33%.

Del 3cat24.cat, el portal d’actualitat de TV3 i Catalunya Ràdio, hem de dir el mateix: ha fet els millors resultats de la seva història, amb 310.000 usuaris únics, consolidant-se com a referència al panorama informatiu català.

Catalunya Ràdio també se suma a la tendència a l’alça i assoleix la segona millor marca de la seva història: 223.000 usuaris únics, 48.000 d’ellls aportats per iCat fm. Cal tenir en compte que el rècord del grup d’emissores va tenir lloc el mes de maig, un període atípic amb la final de la Lliga de Campions com a esdeveniment més destacat.

Elsesports.cat, per la seva banda, duplica els resultats d’octubre de 2008, amb 110.000 usuaris únics per 67.000 de fa un any. I el portal gastronòmic Clubdecuines.cat ha obtingut 31.000 usuaris, fet que suposa un augment d'un 28,5% respecte al mes anterior.